Enduro RR 450/525cc RACING 2009

 

ENDURO  RR4T RACING  SPECIAL EDITION

 

Toodetakse piiratud seerias!!!

 

Allpool peamised tehnilised erinevused standardversiooniga:

 

1.   Marzocchi 50 mm ø USD esihark

Esihargi eraldi padrunitega amortisaatorites on uue kujuga kolvid, mis suurendavad amortisaatori töö tõhusust tervelt 50%. Jämedam esihark annab tsiklile veelgi parema stabiilsuse.

 

2.   Esikahvli alumiiniumtraaversid

Järeljooksu reguleerimise võimalusega, pilkupüüdvad erepunaseks anodeeritud alumiiniumtraaversid koos jämedamate amorditorudega lisavad esihargile jäikust ja suurendavad juhitavustäpsust. 

 

3.         5 mm pikem tagaamortisaator

Pikem tagaamortisaator suurendab tsikli kliirensit.

 

4.         Leovince titaanist väljalasketorustik

Otseläbivooluga summuti koos torustiku lõppu monteeritud mürasummutiga vähendab tsikli tühimassi ja suurendab mootori paindlikkust, kuid vastab samas kõigile kehtivatele normidele.

 

5.         Võidusõiduelektrisüsteem

Kergem, lihtsam ja vähem rikkealdis elektrisüsteem.

 

6.         Stealthi alumiiniumist ketiratas

Titaansõrmedega alumiiniumhammasratas pakub alumiiniumi kergust ja jäikust koos terase kulumiskindlusega ning tänu erksale mustale ja punasele värvile torkab ka silma.

 

7.         Exceli uued kergemad rattad

Exceli senisest kergemad esi- ja tagaratas vähendavad tsikli vedrustamata massi rohkem kui 900 g, kuid on samas jäigad ja erakordselt vastupidavad. Ratastel on uued kergemad teraskodarad, punast värvi alumiiniumist kodaraniplid ning kergemad rummud.

 

 

8.         Numbriplaat

Muudetud kujuga võistlusnumbriplaat koos miniatuurse LED-esilaternaga – praktilisem võistlustel ning täiendab agressivset välimust.

 

9.         Mootori õhuvõttur

Tagumise porilauaga integreeritud õhuvõttur on ülitugevast ja –kergest süsinikkiust ning muudab tsikli välimuse isikupärasemaks.

 

10.       Käekaitsed

Löögikindlad käekaitsed lisavad turvalisust.

 

11.       Ülitugevast ja –kergest süsinikkiust põhjakaitse .

 

12.       Kleepsukomplekt

Originaal Beta Racing Teami kleepsud.

 

  

 


 

 

 

Klikka pildidl ja vaata suurt pilti!
 

 

TÄPSEM INFO:

 

Enduro RR 450/525 Racing edition -  tehnilised andmed 

 

 
RAAM   Molübteenteras , topeltraamiga MOOTOR  KTM
Rataste vahe  1492 mm Tüüp  Ühesilindriline, 4-takti , vesijahutus
Max pikkus  2212 mm Silinder  89 mm / 95 mm
Max laius  820 mm Kolvi käik  72 mm
Max kõrgus  1300 mm Kubatuur  448cc / 510cc
Istme kõrgus  957 mm Kompressioon  11:1
Kliirens  340 mm Karburaator  Keihin FCR-MX 39
Jalaraua kõrgus maast  432 mm Kütus 98 E bensiin
Tühikaal  116 kg (54 kg / 62 kg) / 116,5 kg (54kg / 62,5kg)
Starter  elektriline ja kick-starter
Bensiini paak  8,5 l. Õlitus 2 õlipumpa 
Reserv  1l. Süüde Elektrooniline DC-CDI , Kokusan
Jahutussüsteem  1,3 l. Süüte küünal NGK DCPR 8 E
Esiamordid  Hüdrauliline amort USD ø50 mm  Sidur Märg , mitmekettaline
Tagaamort  Mono , progresseeruva linkühendusega
Peaülekanne Otsehambuvus , 33/76
Amortisaatori käik  133 mm Käigukast 6 käiku
Esirumm  290 mm Ülekanne kett
Tagarumm  300 mm Mootori õli
 Bardahl SAE 10W40 (1.25 L )
Esipidur  Laineline ketas ø260 mm , kahekolvilise ujuva sadulaga
   
Tagapidur  Ketas ø240 mm , ühekolvilise ujuva sadulaga    
Esivelg  21 - 1,6 - 36 kodarat HIND : 450cc  EEK
Tagavelg  18 - 2,15 - 36 kodarat HIND : 525cc  EEK
Esirehv  90/90 - 21
   
Tagarehv  140/80 - 18

Liisingu kuumaks alates

 EEK
 

 

 

 
BETAMOTOR soovitab:
bardahl_logo2.gif
õlid, lisandid ja spetsiaalmäärded !!!
: : Salasõna?
Külastusi: 419869