Enduro RR 400/450 2009

 

2009. mudeliaasta RR4T enduurotsiklite tähtsamad uuendused 

 

RR4T Enduro mootorrataste juures tehti 2009. aasta mudelitele hulk tehnilisi uuendusi, mis puudutavad nii 400-, 450- ja 525cc standardmudeleid kui ka 450- ja 525cc piiratud seerias toodetavaid Racing Edition-versioone. Konstruktsioonimuudatused parandavad veelgi RR4T-mudelite dünaamikat ja juhitavust, kuid samas ka sõidumugavust.

 

RR4T standardmudelid

 

1.         Marzocchi uus 45 mm ø USD esihark

Täielikult uuendatud esivedrustus - enamik senistest detailidest vahetati välja või modifitseeriti, eesmärgiga parandada veelgi esiratta haardumist ning vedrustuse võimet teekonarusi neelata. Esihargi suurem järeljooks lisab sõidustabiilsust suurel kiirusel.

 

Märkimisväärsemad tehnilised uuendused on järgmised:

* uued kolvid suurendavad amortisaatori töö tõhusust senisega võrreldes tervelt 50%;

* uued karastatud pinnakihiga liugtorud vähendavad esihargi hõõrdetakistust ning pikendavad eluiga;

* uued puksid tagavad esihargi sujuvama töö;

* amortisaatori uuendatud kujuga õlivann vähendab amortisaatoriõli vahtuminekut;

* esivedrud on senisest pehmemad;

* esihark on senisest 10 mm laiem.

 

2.         Ka tagaamortisaator on uues seades

Koos esivedrustuse seade muutmisega sai sellega vastavaks optimeeritud ka tagavedrustuse seade.

 

3.         Uued rattad

2009. mudeliaasta RRil on Exceli kergem esi- ja tagaratas, mis vähendavad tsikli vedrustamata massi üle 900 g, parandades sellega märgatavalt sõiduomadusi, kuid samas on uued rattad senistest jäigemad ja tugevamad tänu

* uutele kergematele teraskodaratele;

* uutele alumiiniumist kodaraniplitele;

* uutele kergematele rattarummudele.

 

4.         Mugavam sadul

Sadulapolster on nüüd uudsest vahtkummist, mis muudab pikema sõidu mugavamaks.

 

5.         Uued värvid ja disain

2009. mudeliaasta RR4T saab uue valge värvi, mida ilmestab agressiivne fluorestseeruva punasega graafika.

 

 

 

 

Klikka pildidl ja vaata suurt pilti!
 

 

TÄPSEM INFO:

 

Enduro RR 400 / 450 -  tehnilised andmed 

 

 
RAAM   Molübteenteras , topeltraamiga MOOTOR  KTM
Rataste vahe  1487 mm Tüüp  Ühesilindriline, 4-takti , vesijahutus
Max pikkus  2270 mm Silinder  89 mm
Max laius  820 mm Kolvi käik  64 mm / 72 mm
Max kõrgus  1260 mm Kubatuur  400cc / 450cc
Istme kõrgus  930 mm Kompressioon  11:1
Kliirens  320 mm Karburaator  Keihin FCR-MX 39
Jalaraua kõrgus maast  402 mm Kütus 98 E bensiin
Tühikaal  116,5 kg (58,2 kg / 58,2)
Starter  elektriline ja kick-starter
Bensiini paak  8,5 l. Õlitus 2 õlipumpa 
Reserv  1l. Süüde Elektrooniline DC-CDI , Kokusan
Jahutussüsteem  1,3 l. Süüte küünal NGK DCPR 8 E
Esiamordid  Hüdrauliline amort USD ø45 mm  Sidur Märg , mitmekettaline
Tagaamort  Mono , progresseeruva linkühendusega
Peaülekanne Otsehambuvus , 33/76
Amortisaatori käik  128 mm Käigukast 6 käiku
Esirumm  290 mm Ülekanne kett
Tagarumm  290 mm Mootori õli
 Bardahl SAE 10W40 (1.25 L )
Esipidur  Laineline ketas ø260 mm , kahekolvilise ujuva sadulaga
   
Tagapidur  Ketas ø240 mm , ühekolvilise ujuva sadulaga    
Esivelg  21 - 1,6 - 36 kodarat    
Tagavelg  18 - 2,15 - 36 kodarat    
Esirehv  90/90 - 21
 HIND :
 128000 EEK
Tagarehv  140/80 - 18
 Liisingu kuumaks alates
 EEK
 

 

 

 
BETAMOTOR soovitab:
bardahl_logo2.gif
õlid, lisandid ja spetsiaalmäärded !!!
: : Salasõna?
Külastusi: 452730